Monday, April 19, 2010

Måneskinsringe


En skøn dag i går, resulterede i disse to sølvringe, som jeg selv har lavet. Det var det mest spændende håndarbejde, som jeg længe har prøvet og det bliver ikke sidste gang Kristine får lov at undervise mig . Jeg håber der bliver mulighed for et kursus i det midtjyske inden sommer, hvis Kristine har tid og lyst, jeg er sikker på, der er mange som kunne tænke sig at prøve :O)
Ellers var dagen fyldt med positivitet, inspiration, engagerede og dygtige kvinder, lækkert mad, fine ting fra Tante Grøn, sjove workshops, byttehandel og en fin gave til alle. Der blev sat ansigt på mange, både nye og gamle bloggere og der blev udvekslet små lapper papir med nye kontakter. Tak for en herlig søndag, jeg kunne have brugt en hel weekend :O)

13 comments:

En fugl i hånden said...

Hej Hanne,

Selv tak for i går - det var en herlig hektisk dag med masser af alt det, du nævner :).

KH Hele

ThinkingSpace said...

Hej Hanne,

Og selv tak for superdejligt selskab!

Dine ringe blev supersmukke, og jeg er simpelthen også så glad for mine egne. Det var bare så hyggeligt, mange mennesker og alligevel plads til at fordybe sig en lille smule i et nyt materiale.

Jeg kunne som dig også sagtens have brugt en hel weekend!

Kristin Helene said...

Så nyyydelige ringer du har laget!!

Anonymous said...

Hvor er de altså smukke. Jeg håber, at der måske kommer et kursus ovre i hovedstadsområdet ;)

Kh Karen

Sylvia said...

De var nydelige, og du er en virkelig kunstner, Hanne!!!

unikarina said...

Hanne - tak for en dejlig dag. Det blev en fantastik dag. Dine ringe blev meget smukke. Og vi skal helt bestemt have lokke Kristine over og holde kursus for os.

Mie said...

De er fantastiske dine nye ringe. Håber at høre om et kursus snart. Det kunne jeg smaddergodt tænke mig at prøve selv :-)

Charlotte kaae said...

waw, de er fede... Jeg har også lavet en del ringe for en 10 år siden, det er fedt håndarbejde... Den ene bruger jeg faktisk hver dag.

Ærgeligt at man ikke lige tager til det midtjýske for et kursus i ringe...

Annchen said...

Hej Hanne..

Så fine dine ringe blev..:)
Tusind tak for tapet-handlen i søndags - det er allerede i brug..;)
Jeg hepper på et smykkekursus for jeg var lidt træt af jeg ikke nåede smykkerne også..;)
Kh Anne

KIRKEBY said...

Hej.
Tak for i søndags.
WHAAUUUUUUU et flot drivhus I er ved at lave. Jeg er dybt imponeret. Glæder mig til at følge det og dig :-)
Mvh Maria

LS said...

De er da simpelthen fantastiske, dine ringe. Hvem, der havde en blog, så man kunne komme til blogtræf :)

HANNE said...

Helle, det var så hyggeligt (O:
Erika, vi ses da snart igen med sølv i hænderne, ikke..
Kristin, tak skal du have :O)
Karen, prøv at holde øje inde på Kristines blog, det er hende som laver kursus :)
Sylvia, tak du er altid så sød (O:
Karina, hun er snart på vej ;)
Mie, hold øje her: http://kjaerogschmeling.blogspot.com/
Charlotte, kan man se billerder af dine???
Anne, det ville være hyggeligt at ses igen til et kursus hos hende den dygtige Kristine :O)
Maria, tak -jeg glæder mig i den grad til drivhuset er klar :O)
Lisbeth, du behøver ikke have en blog for at deltage :O)

LS said...

— Og dét siger du først nu :D

(PS: Jeg har lagt en flickr-mail til dig)