Friday, June 10, 2011

Når man bare ikke kan vente.....

Jeg hæklede lige et test tæppe, mens jeg venter på det rigtige garn fra Tante Grøn.
I morgen skulle posten gerne være her med forsyningerne. Ærgerligt der er så langt til Odense.
Tæppet her er ok i midten, men jeg er ikke helt tilfreds med kanten. Farverne er også lidt "både og" De virker lidt plantefarvede. Heldigvis kender jeg en del babyer, som mangler små hygge tæpper, så jeg prøver lige igen og så får jeg jo brugt en masse rester :O)

8 comments:

Rikke said...

Jeg synes, dt er fantasisk, men helt sikkert ikke baby-agtigt, men det ved babyen jo ikke noget om ;-)

Kh Rikke

Hanne said...

Jeg synes farverne er helt skønne.
Enig i at en anden fastere kant vil klæ´den fine midte.
Håber test2 kommer her på kanalen.

Lea said...

Så fint du hækler.
Smukt lille tæppe.

Karen Klarbæk said...

Tak for hurtig vejledning i diagrammer.....dertil var jeg ca. nået. Så er det bare videre jeg lige skal "hjælpes lidt".
Jeg skirver en mail når jeg når til at kigge på det.
TAK
Karen

Maret said...

Koselig teppe, alt behøver vel ikke være lyseblått og rosa..
Og tepper har da alle små behov for, kansje flere stykker..

Maret said...

Takk for hilsenen..
Jeg jobber på Heidrun, en rigg på Haltenbanken. Kjenner ikke navnet til din bekjent, det jobber veldig mange dansker i nordk olje..
Har en kollega i Horsens, han skal jeg besøke i august..

Ha en fin helg...

Louise Sloth said...

Det er bare så fint! Og jeg tror faktisk ikke kun det er babyer, som ville nyde at putte sig i tæppet :-)

HANNE said...

Hej Louise. Du har helt ret, min hund har nappet tæppet et par gange ;O) Håber du har overvejet det med boden, det er så hyggeligt derude.