Wednesday, December 3, 2008

Julebabyer

Så er fødekassen klar til de små december børn. Indtil håndværkeren får bygget en bedre løsning, så er en gammel skuffe fra et karlekammerskab hermed lavet til fødestue. Minnie har brug for den nu, så hun kan vænne sig til den og finde ud af, om den er placeret det rigtige sted. Hun har allerede lagt sig og ser ud til at godkende den. De sidste par dage har hun lusket rundt og pebet, revet aviser i stykker og været lidt forvirret.
Hun er tyk denne gang, jeg tror der er fem små basser derinde og jeg håber det, for efterspørgslen er gået i gang. Hun laver skønne hvalpe og faderen er den samme som sidst. En flot dansk/svensk gårdhund med et roligt sind. Jeg glæder mig rigtig meget og hvalpene kommer på et godt tidspunkt inden jul og de er klar til salg inden vinterferien.
Går du og har lyst til en lille hund, så følg med på siden. Der kommer løbende billeder, efter fødslen, som er ca. den 12. december. Send en mail til: hanne.laursen@fritid.tele.dk hvis du er interesseret :O)

2 comments:

Tina said...

Neeeeii den 12. december, lige på min fødselsdag :) DET bliver gode hvalpe ;)
Hvor ser hun dejlig ud!!

Anonymous said...

Åhhh hvor kunne jeg nemt overtales, men jeg skal IKKE ha' hund lige nu - siger min sunde fornuft mig, og den skal man lytte til bare engang imellem....
Men jeg vil glæde mig til at følge jeres familieforøgelse lige om få dage.