Saturday, January 19, 2008

Plysabe....

Ulden ligger og venter spændt på i morgen :) Der ligger også en tilsvarende bunke "uld" inde hos min frisør i dag, da jeg tog det store skridt og fik lokkerne klippet i bund. Det er vildt mærkeligt og jeg fryser lidt i nakken, men en stor løvemanke passer vist ikke længere til alderen og begge pigerne er lige blevet totalt korthårede, så jeg skulle ikke være en pivskid og ikke turde noget nyt.........på mandag vil jeg have smarte striber i det, det nåede frisøren ikke i dag, da det var sådan lidt en panikhandling inden lukketid (du ved, klip for satan inden jeg fortryder)...
Nu mangler vi bare Tommys reaktion...men han plejer at være sød :)
-Måske jeg skulle få strikket den Koolhaas hat....

3 comments:

Julia Zahle said...

Uh, hvor spændende - ku´han lide det?

Og sikke en masse lækre fibre!! Mums!

Karen S, Lykkefanten said...

Lækre fibre... jeg bliver helt salig ved synet (må hellere sætte mig til rokken om lidt).
Frisørtider lyder godt, måske man skulle vove pelsen, sådan rent bogstaveligt...

Kh Karen S

HANNE said...

Julia, han synes jeg så frisk ud :)