Friday, January 18, 2008

Lilla hat


Lille lilla hat til baby strikket i Lucca, som er dejligt blødt. Inspirationen kom herfra.
Birthe i Garngalleriet har sat Luccaèn ned til 40 kr pr 100 gram, da hun skal have plads til andre lækre ting. Det er billigt, men jeg købte andre gode sager i stedet for. Shetlandsuld fra Karen Noe i den skønneste brune tweed, som skal strikkes sammen med mit Noro silke tweed fra weekendens tur vestpå.
Så har jeg jo fået den ide, at jeg skal lære at spinde:)
Nu er rokken i hus, ulden købt og Birthe advaret. Min Moster kommer søndag og tager med til spindedag på biblioteket og bagefter hjem til rokken og lære fra sig.....jeg glæder mig:)

2 comments:

Anonymous said...

Der er godt nok ikke langt fra tanke til handling *S* - spændende at se hvad du får ud af spinderiet søndag.

Julia Zahle said...

Eeeei, hvor fedt, Hanne!!! Glæder mig til at se dit første spin!!!