Monday, May 7, 2007

Dagen fløj afsted

Der har virkelig været knald på i dag.
Jeg kørte Frede til klubben, hjem igen og gik i gang med at tømme vores pulterum. Der røg 4 store affaldssække og en masse papkasser ud. Så flyttede jeg den ene sofa og nogle borde derind og støvsugede hele huset. Så fik garagen en lille tur og kælderen blev fyldt med tomme krukker o.lign., som stod i vejen andre steder. Nu er der halvtomt i stuen og der lyder hult, når man går igennem. Nu skal der vaskes gulv og sættes borde op derinde, så vi er klar i god tid inden søndag.
Jeg har ferie hele ugen og dagene skal planlægges stramt, så jeg får tid til fornøjelser også.
I morgen skal jeg lave lidt i haven, ordne stuen ovenpå og sy betræk til nogle puder til havebænken. Der skal males en enkelt havestol og et lille bord. Når Frede kommer hjem, skal vi lave matematik og nok besøge hendes veninde på sygehuset (blev kørt over af en lastbil for øjnene af Frede og mig i torsdags)!!
Nu vil jeg ind og putte den "blå frøken", som har haft en dejlig dag i Århus. Hun ser træt ud, men det er ikke af at bruge penge....den lille gnier har kun brugt 200 kr.....ja, det havde jeg nok ikke nøjedes med i en by med mindst tre gode garnbutikker!
Aftenens godnat billede skulle have været af springvandet i Silkeborg, men det lignede noget værre noget på billedet, men flot så det ud "in real life".

No comments: