Sunday, September 6, 2009

September er Fanø måned :O)

Så er det snart tid til noget Fanø hygge. En ø fyldt med strikkepinde og lækkert garn....hvad mere kan man ønske sig.

Jeg skal selvfølgelig til Fanø og jeg skal bo sammen med 3 skønne damer, Julia, Mette og Gitte, der bliver ikke meget ro i det sommerhus :O)

Vi skal strikke og hygge og selvfølgelig ud at møde nogle af alle de søde bloggere, som vi lurer hos i hverdagene.

Vi skal bo i Sønderho på Sønderho Strandvej....hvor skal du bo????

9 comments:

Eve said...

Ja, jeg skal bo på Odense Feriekoloni. Måske mødes vi?

Sonnie said...

Jeg kan desværre ikke overnatte denne gang, men afsted det skal jeg. Man kan ikke ønske sig mere end lækkert garn, og en masse glade strikkere. Det er så hyggeligt med den strikkefestival.
God tur.

Anonymous said...

Mathiases Toft (nr.15 tror jeg nok)
sammen med Fremilyset Shabby Marianne og Sylvia fra Norge, Ost kjeks og rødvin (hedder hendes blog)
og derudover 2 ikke bloggere Lene og Berit (sidstnævnte fra Sy og Rens)

Så vi ses da helt sikkert :-D

Laila: said...

jeg bor sammen med Ida, Dorthe(strikke-feen), Tineke, Maiken, Bente Geil og Susanne pä campingpladsen i en hytte.
Tju-hej, hvor jeg glæder mig.

Tris said...

Jeg bor på Vestermarken (som er en sidevej til Sønderho Strandvej) sammen med Lisbeth K (jaassi.blogspot.com), Susanne (herligehverdage.blogspot.com)og Hanne (zeusstrik.typepad.com).
Jeg har aldrig mødt nogen af dem IRL - kun via blogs og Ravelry, så det bliver rigtig spændende :o)

/Tris

Clemme/Trine said...

Jeg bor på Vesterland i Sønderho, sammen med mine fire med-strikketanter: Fru P., Dicte, Mette (Blog: VAMETTEKAMETTE) og Tina (Blog: Tinas hobbyer) :)

Jette said...

.... og jeg er SÅ misundelig. Ha' en rigtig go' tur ;)

Lene LN fra Tyskland said...

Hvis jeg flytter til Danmark igen tror jeg jeg vil bo paa Fanö. Hav en god tur alle! Hilsen Lene som skriver her for förste gang, men som kigger med en gang imellem :-)

Sylvia said...

Hei Hanne
Da har Anne svart for oss andre.....jeg skal bo sammen med dem, og det er kun Marianne jeg har møtt før.
Jeg håper vi også sees, for vi har jo "kjent" hverandre en stund i blogglandia.
Vi sees!