Tuesday, May 20, 2008

Piiv

Jeg havde ellers besluttet at jeg ikke ville pive her på bloggen og nævne hverken sygdom eller mangel på garn, men jeg vil alligevel komme med et lille piv, da der begynder at komme mails om hvor jeg er henne.
Jeg ligger under dynen og hiver efter vejret og hoster og sprutter. Lungebetændelse!!! Jeg gider ikke engang løfte en strikkepind, så den er rigtig gal.
Panikken er ved at brede sig herhjemme....det er ikke så meget medlidenheden, men mere manglen på ordentlig aftensmad, der bekymrer dem.......de kan klare sig selv kan de.....jeg kan nemlig godt høre dem, når de tror jeg sover!!!

"Det er noget værre noget med Mor"
"Ja, så får vi heller ikke noget mad i dag"

Eller:

"Hun hoster godt nok meget om natten, det er synd"
"Ja, men det er værre med hendes snorken"

Det kommer i den sorte bog, de kan vente sig :)

16 comments:

Anonymous said...

rigtig rigtig god bedring, kan du nu se at blive frisk igen

HANNE said...

Tak Anne, jeg forsøger :)

Sifka said...

Rigtig god bedring.

Tine said...

Ja, det er sjovt at når mor er syg, så er det maden eller vasketøjet der er bekymrende.
Er det far, ja så er det lige ved at man skal ringe til bedemanden og bestille tid :-))

Rigtig god bedring.

Hilsen Tine

Tora said...

Stakar! Her har du massevis av tid til bare deg selv, også orker du ikke å strikke engang..? Jeg vil tro det til syvende og sist er verre det enn familiens klager, de er vel bare bortskjemt med deilig oppvartning fra din side, og det er jo hyggelig at de setter pris på det til vanlig..?

God bedring! Krysser strikkepinner og heklenåler for at du kommer i strikkeform igjen ganske snart!

HANNE said...

Tak Sifka :)
Tine, den slags dødelige forkølelser har min mand også lidt af :)
Tora, de har det for godt :)

Anonymous said...

Ønsker dig en rigtig god bedring, Hanne - intet mindre. Har været forbi din blog hver dag. Du er altid savnet herfra. Skynd dig i bedring. Knus og tanker ;-)

Lea said...

Ja, jeg sidder også og kikker på din blog dagligt. Dejligt at hører at du er her endnu, selvom du er syg. Er det ikke skønt at få at vide, at du manglet og savnet. Det er endeligt forkert, at man først får det at vide når man ligge der og raller. Bliv dog ligggende til du er hel frisk.
Godbedringhilsen.

HANNE said...

Jeannette Mariae og Lea, tak for jeres søde ord :)

Karen S, Lykkefanten said...

Åh nej dog. Jeg håber du snart får det bedre!!!
(og de er da nogle værre nogen, når de ikke engang kan have ordentlig medlidenhed, de skarn!) ;)

God bedring.
Kh Karen S

Julia Zahle said...

God bedring, Smukke Hanne!

Jeg kan tilføje at Ålen har en dødelig tømrer-lus - sådan går det når en kontor-nusser kommer på arbejde i kolonihaven... *GG*

HANNE said...

Karen, jeg VIL snart være rask, det her er for kedeligt :)
Julia, så må du pylre lidt ekstra om ham :)....eller bore hul i den med en boremaskine og et lille bor :)

Anonymous said...

Huff da - jeg håper at du snart er frisk og rask igjen, Hanne!
Så utrolig fin forårskjolen du hekler blir - nydelig farger sammen!!

Stooor strikkeklem fra meg :-)

Lea said...

Jeg blev gæst nr. 89000

Anonymous said...

Godmorgen, Hanne. Det er lige mig igen. Håber du er i bedring, selvom vi ikke rigtig hører noget fra dig. Fortsat dejlig weekend til dig og dine. Knus ;-)

Anonymous said...

Å, stakkars deg. Lungebetennelse er ikke til å spøke med.
Jeg ønsker deg en god bedring, og håper de steller pent med deg!!