Monday, August 13, 2007

1. skoledag

1. skoledag er noget stort for 0. klasserne....rigtig stort....meget større end for 8. og 9. klasserne, så derfor tog Fasteren til en anden skole og stod på lur med kameraet.
Det ser ud til, at forældrene glæder sig lige så meget.....det tøj ser da nyt ud og der er gele i håret.......
Ved skoleporten var det som om, at Anders fortrød lidt, men Mie var klar.....superklar :-)
Jeg er sikker på, de to nok skal få det sjovt og jeg glæder mig til at høre om dagen....

7 comments:

Anonymous said...

nej!!!hvor er de søde
hilsen deres farmor.

Anonymous said...

det ligner næsten filmstjerner der ankommer med deres børn.

Anonymous said...

den tid skal nydes, for indenlænge skal de jo både i 8. og 9.klasse, det går bare så stærkt .-)

HANNE said...

Ja, filmstjerner og små rødhårede rollinger ;-)
Anne, jeg låner dem tit...-børnene fra Bulderby :)

Anne said...

Åh ja, den faster har vist en blød plet for de to små nystartede!
Søde ser de ud, jeg håber at dagen var en positiv oplevelse for både store og små.

Og så griner jeg nu lidt, når jeg forestiller mig, hvordan du har stået på lun som en anden paparazzi ;-)

Anonymous said...

ups er det nu anne1 og anne 2 der er på igen?

Kludemutter said...

Hvor der i bare fine ud allesammen.
Ja, lige pludselig skal de ikke følges, så er det pinligt.Så kan man jo se på blog´s istedet for
;-))