Sunday, June 3, 2007

Med Anne hos Anne

Man er selvfølgelig ikke i nærheden af Hune, uden at besøge Anne Just´s smukke have.Vi tog på havebesøg i silende regn, for vi håbede det ville klare op (det var jo lovet i vejrudsigten) og vi ville se haven og malerierne.
Det var en god ide, for vi havde det hele for os selv, for inde i de små tehuse og drivhuse stod alle de andre, som var på havebesøg. De kiggede også lidt sjovt på de to våde kvinder, som rendte rundt derude i regnen og tog billeder og tørrede kameraer og tog billeder.....Gad vide hvad de tænkte??? Vi var ligeglade med regnen, for det gav os nogle specielle billeder og vi kunne jo bare komme hjem foran en brændeovn og blive tørre igen..

Digitalis...jeg satte nogle sidste år, gad vide om de er kommet op?????
De stod alle vegne mellem stauder og andet godt i Hune....


Vand var der masser af, med flot grønt vand, som lyste op blandt de mange lilla blomster.



Et lille kig til Annes smukke hus, som falder flot ind i omgivelserne..




En vidunderlig valmue i en meget smuk nuance.....sådan en farve skal jeg på jagt efter :-)
Det var et besøg, som godt kan anbefales og jeg er sikker på, at Anne nok skal berette og vise sine billeder, for hun skulle derop igen i dag...og denne gang i solskin.


Aftenen gik, for herrernes vedkommende, først med en underlig fodboldkamp, dejlig mad og derefter med vin, Peter Sellers film ,-The Party, og hyggestrik i sofaen.



3 comments:

Anonymous said...

Meget flotte og livsbekræftende billeder. Det er også en af mine drømme steder at besøge

Sifka said...

Det var da en rigtig dejlig tur i en dejlig have i har haft.

The Party er bare en hylesjov film, synes jeg stadigvæk :))

HANNE said...

Ja, det er en dejlig have. Jeg er begyndt at tænke på lidt småjusteringer i min egen have....man blev vel lidt rigeligt inspireret :-)