Thursday, May 27, 2010

Tid til lidt sjov

Erika syntes lige jeg skulle lege med :O)

Morgenens nedtur:
At vågne klokken ti minutter i lort (læs 04.00) inde på sofaen, uden dyne og med hundens mund alt for tæt på min.....
Morgenens optur:
At hunden ikke nåede det tungekys, den havde planlagt og jeg nåede at se Frederikke drage afsted til sidste skoledag iført Jack Sparrow kostume.
Udenfor mit vindue:
Kan jeg høre Torben og Tommy. De pludrer som et par teenagere og hygger sig. Kan det måske være fordi, de snart skal til Nephew koncert ?
I mit fjernsyn kører:
Snart en DVD, jeg lige har hentet. Simon og Malou -ny dansk film.
Jeg vil til at høre:
Lyden af "ingen børn hjemme"
Mit tøj er:
Lige smidt på gulvet, så nattøjet kan tage over :O)
I dag vil jeg nå:
Det bliver så først i morgen, men jeg vil sy min tunika færdig.
Men jeg vil hellere:
At de små mus fra Askepot havde klaret det i nattens løb....
I min vindueskarm:
Trænger der til at blive fjernet støv og sat friske blomster.

Stafetten går videre til Annemone , Maria og Sidsel

Leg med, hvis i har lyst :O)

No comments: