Tuesday, October 30, 2007

Pay it Forward


Jeg kom til at melde mig til Pay it Forward ovre hos Anne (med 2 pinde). Jeg kunne ikke lade være, selvom jeg ikke kender Anne, men ideen var for god.

For at deltage og få en gave, skal man selv give 3 gaver væk. Jeg giver en gave til de tre første, som melder sig hos mig.
Disse tre skal som betingelse gøre det samme på deres blog (det er en betingelse at have en blog).


Der er kun yderligere to krav:

Gaven skal være hjemmelavet


Du skal opfylde dine forpligtelser inden 365 dage.


Så....er du i gavehumør????




10 comments:

Julia Zahle said...

Ved du hvad?!? DET vil jeg gerne være med til!! Jeg går fluks ind på bloggen min og poster et lignende indlæg!

HANNE said...

Julia, du er med. Jeg vil med glæde lave en fin ting til dig :-)

Anonymous said...

Er det kun muligt at deltage hvis man har en blog???

HANNE said...

Heidi, det er desværre en af reglerne.

Anonymous said...

Ærgeligt for mig :-( Men god fornøjelse syntes det er en sjov leg i har gang i...

Angelikas quilts and knits said...

Hej Hanne, kan jeg naa at hoppe paa vognen ?
Strikkehilsner
Angelika ( lige syd for graensen )

HANNE said...

Hej Angelika, selvfølgelig du er med her :-)

Anne said...

Måske skal vi så køre til Flensborg og aflevere gaven direkte til Angelika, og så lade hende vise os de listige garn-steder dernede ;-)

juulerne said...

Hej Hanne. Det vil jeg gerne prøve at være med i, hvis der stadig er plads. Hilsen Lene

HANNE said...

Lene, du er med :-)