Saturday, September 1, 2007

En pakke til.....................Tommy???

Når der kommer pakker til huset her, så plejer det at være garn, pinde eller strikkemagasiner, men jeg må indrømme, at jeg blev en smule bekymret da jeg så der stod KAFFEAGENTERNE udenpå!!!!!
Nu er det sådan, at Tommy har, lad os bare kalde det, en svaghed for kaffe, kaffetilbehør, kaffekopper, kaffedit og kaffedat. Han ikke bare drikker det, han snuser, rører og krammer sine bønner, som først bliver malet lige inden de kommer i koppen.
Pakken indeholdt en masse små poser med friske kaffebønner, som han selv skal riste...........Mon ikke jeg ender mine gamle dage på en kaffeplantage i Columbia????

2 comments:

Anne said...

Han sender bare lige en besked til os, når han er i gang med at riste, så kommer vi promte!
Hvornår har han invisteret i kafferisteren? Er det ikke et af de indkøb, der udløser flere kilo garn til fruen?
Knus herfra

Anonymous said...

Det er vel i grunden heller ikke det værste! Så kan du jo sidde i skyggen og strikke.