Wednesday, May 23, 2007

Der er grænser for, hvad man kan lade falde....

Fuck......
Den lyd, som kom fra soveværelset var en højest ubehagelig lyd......
Jeg var i gang med at flytte min computer ind i soveværelset og havde derfor støvsuget og luftet ud. Elektrikeren skulle komme og ordne stikkene og jeg havde forsigtigt sat computeren på sengen. Det banker på døren og sqrausch....lydenafmetalsomrammertrægulv.........
Jeg fatter det ikke??? Jeg har hunden mistænkt???? En PC kan da ikke selv hoppe, med mindre den lider af nogle meget trælse tanker!!!! Gennemtræk kan vel ikke vælte en tung harddisk???? Jeg finder nok ikke ud af det, men jeg tjekkede bundkort og blæser, samt om der var noget som raslede og heldigvis har den overlevet :-) Ikke en skramme er der (Altså lige bortset fra det hak, som er i mit trægulv)...tænk hvis den var smadret....uhhhh :-o

4 comments:

Anonymous said...

ÅH;ÅH...Der var du godt nok heldig!

Sifka said...

En gyser af værste slags! Godt du slap med skrækken :-)

HANNE said...

ja, og alligevel...i dag kunne jeg ikke tænde den og må låne af tøserne....de truer med, at jeg må få 20 min computertid om dagen!!! Tag den, Mor!!

Sifka said...

Åh, nej død computer og begrænset tid, det er altså en gyser og ikke for sarte nerver!!