Thursday, April 19, 2007

Næsten færdig...

Nu er toppen snart færdig, den mangler lidt syning, bindebånd og en kant.
Farverne klæder hinanden og den skal blive sød over en hvid t-shirt.
Den næste top bliver strikket i en tyndere SilkGarden, da den næsten er for tyk til en pind 4. Lidt ærgerligt, da jeg var ved at tage den tynde udgave, men blev rådet til denne her!!! Jeg gider ikke trævle op, da den var hurtig og billig at lave. Der er brugt 40 gram lammeuld og 70 gram SilkGarden, så ca. 160 kroner!! Den næste bliver til en af de små og i det turkise garn.
Min grønne trøje fra Annes bog er ikke færdig endnu. Jeg mangler garn og har til min gru hørt, at det udgår....så jeg må hellere suse til Viborg senere i dag, inden Ruth sælger det hele.
Heldigvis har jeg ferie, da jeg opdagede to ubrugte feriedage på kontoen., så jeg har god tid og haven kan passe sig selv til bedre vejrforhold..........øh, jeg skulle vist også rydde op og gøre rent!

6 comments:

Karen S, Lykkefanten said...

Den bliver da et hit! Jeg synes, at farverne er meget meget flotte og klæder hinanden meget meget flot.
Mon ikke den også ville gøre sig godt over en stram langærmet sort trøje?

Kh Karen S

Anne said...

Halløj du!!
Du suser vel ikke til Viborg uden mig, for jeg har da også en feriedag i dag ;-)

Toppen er rigtig sød, måske skulle man nørkle sig sådan en med det nye tynde Noro...

Knus herfra

HANNE said...

Ups, Anne, jeg troede du var fuldt optaget hele ugen, så jeg "nænnede" ikke at ringe til dig. Jeg tog tøserne med og blev ruineret, kun to nøgler garn kunne det blive til, for Frederikke skulle have nye Converser, da hun har forbud mod de gamle med hullerne!!

HANNE said...

Karen, den bliver bedre med kant og bindebånd og ja, den er god til sort også

Anne said...

Jeg er også travl, Hanne, og vi havde jo også aftalt, at næste gang skulle der være bedre tid.
Næste fredag måske??

Og en lille sviptur til Lundhede på søndag, hva' siger du??

Mona said...

Jeg er bare helt vild med den top-)!Skal vi ikke se når den er på-)?
kh Mona.