Monday, April 9, 2007

Hjemme igen

Så er jeg hjemme igen, mæt på oplevelser og en lille smule træt. På 4 dage har jeg været udendørs fra kl 9.30 til kl ca 22 og travet og travet. Det har været dejligt, at have Tommy for mig selv og vi har nydt hvert et minut.
Frederikke var hjemme, da vi åbnede døren kl 01 her i nat. Hun havde ventet længe, for flyveren var forsinket. Hun har åbnet gaverne og er godt tilfreds. I morgen tidlig henter jeg Sidsel, hende har jeg ikke set i 10 dage, så hun må have en masse at fortælle. Det er dejligt med sådan nogle store tøser:-)
I dag nåede vi en tur mere af den gode fodmassage og senere var Tommy inde et sted og få ordnet ryg og nakke. Han havde en lille dame til at gå rundt på ryggen og "knække" de rigtige steder. Han siger hun var rigtig sød (for at drille mig)...Så siger jeg bare, at han lugter af sure tæer, helt op i nakken!! Han vil foreslå Silkeborg Ungdomsskole, at de laver et undervisningshold i Thai-massage, så vil han sende tøserne derop...han bliver vist klogere.
Vi spiste frokost på en KFC ting (kentucky fried chicken), de var allevegne dernede. Jeg synes det var en blandet fornøjelse, jeg kunne ikke rigtig finde kyllingen under friturelaget. Så var det langt bedre det vildsvin, de serverede i aftes på Svejk. Det var et kulørt sted med gang i den. Der var tjenere, udklædte som soldater, som sang og spillede, man måtte male på væggene og humøret var lystigt. Det kunne minde en smule om en oktoberfest i Tyskland og jeg skulle lige hilse og sige, at jeg er kommet i skarp træning, når vi snakker øl!!
Nåh, det er også dejligt hjemme og jeg glæder mig til i morgen, så jeg kan komme ud i haven og se, om der er sket noget. Det er også skønt, at der er Æ, Ø og Å på tastaturet igen :-)
Sov godt til de natteravne, som sidder derude og blogger....

4 comments:

Anne said...

Velkommen hjem :-)
Dejligt at i har haft en god tur!!

Susanne said...

Du kan hilse Tommy og sige at der er åbnet en Thai-massage-klinik her på Århusbakken... og ikke af den frække slags :o)Godt at I havde en god tur sammen. Kh Susanne

Anonymous said...

Er det ikke deilig å dra på tur, oppleve mye kultur og spise god mat og bare være sammen? Men så er det ekstra godt å komme hjem igjen også! Jeg håper du lever på denne turen leeeenge!
Og så var det tilbake til hverdagen igjen.....

HANNE said...

Turen var dejlig, Tommy vil nok til Thailand næste gang......
Og ja, det er hverdag igen og vaskemaskinen kører for fuld tryk. Heldigvis er ugen kort og weekenden forhåbentlig med godt havevejr.