Saturday, April 28, 2007

Børnetegninger...

Begge mine piger tegner...hver eneste dag livet igennem, har de tegnet. Sidsel har sin egen stil og vil være designer....det bliver hun også, hun er god. Hun har forlængst overhalet sin mor, som glemmer at holde talentet ved lige. Hvis vi skal på tur - uanset hvorhen, så kan man være sikker på, at papir og blyanterne er pakket.....disse to damer går ingen steder uden grejet!
Frede har en anden stil, mere fantasy-agtig og hun tegner "bare for sjov" og for at stresse af. Denne her lå på mit skrivebord, den er vist til en af vennerne, men jeg låner den lige (jeg har jo trods alt copyright på hende).

6 comments:

hanneb said...

Hold da helt op...sikke en skøn tegning. Hun har helt bestemt talent. Også til design.
Kh Hanne

Vivian said...

WOW - der er fannen fløjtme' stil over det!! Det er da helt overvælende så sikker i udtrykket hun er. Flot-flot-flot!!

Mange hilsner fra Vivian

HANNE said...

Tak for komplimenterne, jeg sender dem videre, så bliver hun glad :-)

Anonymous said...

For en flott tegning hun har laget! Min sønn er også helt vill etter å tegne....spesiellt hver kveld.
Han tegner også på pc`n, og de blir så fantastiske. Det finnes eksempler i bloggen min.

Men hils kunstneren å si at det var en flott tegning!

Anne said...

De kan noget med deres blyanter og farvetingester, dine piger!
Nu er det lige Frede, der her viser frem, men Sidsel er også en ørn, hils lige dem begge og sig det fra mig a' ;-)

Kommer du snart til te i havehytten?
Tegnerne må gerne komme med, der er jo også "skrivebord" dernede.

HANNE said...

Det gør vi Anne, så "tvinger" vi dine piger i tegneskole :-)