Tuesday, June 5, 2012

Pocahontas for sjov


Ventetiden kan godt føles lidt lang, når man går og venter på en tryksag eller to, men så er det jo godt man lige kan lave lidt rav i egen opskrift :O)
Pocahontas her er egentligt en sidste gang teststrik af den lille størrelse Lady Marion, men dovenskab (jeg har strikket 5 ens nu) fik mig til at vælge ensfarvet (fri for at hæfte ender igen) og lyst til lidt ballade (trekanter på ærmerne og stolpelukningen fra Robin Hood).
Det gør bare min oprindelige ide om at lave en grundopskrift og så pynte den med forskellige mønstre og farver og tilbehør, til lidt mere interessant.
Nå, det bliver vist ikke på denne side af sommeren, vel Grib Garnet :O)

12 comments:

Camilla said...

FANTASTISK!! Jeg er vild med den, lige så meget som de andre to!!

HANNE said...

Tak Camilla :O)

Madam Munch said...

Du har en god fantasi og dine trøjer er sjove og fine.
Nu glæder vi os til GribGarnet og håber på dejligt sommervejr.

Tineke said...

Superfin!

dqpage said...

Den er også rigtig god som ensfarvet. Kan rigtig godt lide modellen.
hilsen Mona

Eva said...

Den er så fin.

HANNE said...

Bodil, vi glæder os også meget til det bliver torsdag :O)
Tineke, tak :O)
Monaelisabeth, jeg tror også jeg skal have prøvet en stribet udgave af :O)
Eva, tak :O)

Ulla V. said...

Ih altså, den er også bare skøn. :))

Uldbegavet said...

Den er godt nok sjov og meget anderledes. Du er god til at finde på.

Maret said...

Så morsom..... og dyktig gjort..
Ha ei flott uke..

Sylvia said...

Hei Hanne
Vil bare takk for sist, og for en flott strikkefestival i Silkeborg, som du var med på å arrangere.
Jeg har hygget meg stort, og det var fint å treffe deg igjen!
Håper dere er fornøyd med årets festival, og at dere vil arrangere den igjen.

HANNE said...

Tak for søde kommentarer :O)
Sylvia, det er altid hyggeligt at møde jer tre muntre damer - i spreder glæde omkring jer :O)
Nu skal vi have et møde om Strikkefestivalens fremtid og evaluere lidt og så beholder vi vores hjemmeside og facebookside, hvor der kommer løbende info :O)