Saturday, May 1, 2010

Tulipan humor

Jeg elsker tulipaner fra haven. Farverne er anderledes end dem fra butikkerne, der er meget mere liv og nuancer i dem fra egen avl.
Dermed ikke sagt, at der ikke findes smukke købetulipaner (jeg får nok også skæld ud af min fru blomsterhandler-moder, hvis jeg siger sådan).

Nu er det sådan, at min lillebror ikke kan fordrage gule tulipaner -og andre gule blomster i det hele taget, men sjovt nok har han 8 af slagsen stående midt i hans blomsterhav af lilla stauder...........Jeg spurgte i dag, hvordan det kunne være og fik at vide, at den frække teenager i huset, havde foræret sin far en pakke smukke mørkelilla tulipaner og uden farens vidende, byttet løgene ud med gule tulipanløg........det kalder jeg for humor, 25 point til dig Jakob :O)

8 comments:

Anonymous said...

Det er godt nok god humor :-)

Hanne said...

Det er usandsynlig god værkstedshumor :)))

Lone said...

Jeg ville plukke en buket, hvis jeg var din bror :-) Hos mig rækker humoren altså ikke til, at nogen ændrer farverne i mine bede - slet ikke med GULE tulipaner!

Mange hilsner
Lone, Silkeborg

KageMor said...

Super humor!

Sylvia said...

herlig humor fra en ung dreng, det må jeg si!!!!!
Men så er gult og lilla veldig flott sammen også, da!

Ulla V. said...

Den måtte jeg dele med min mand... :))
En ung mand med den slags humor, lyder til at være et herligt menneske.
Jeg håber din lillebror tog de gule tulipaner med et smil. :))

Maret said...

Morsom ungdom dette...

Kansje din bror graver opp løkene, og overlater de til deg...

Eva said...

Jeg har tre gule og to røde tulipaner, som "nogen" har lagt i min have. De bliver plukket, så snart, de er oppe. Så kan de allernådigst få lov til at stå i en vase et par dage eller tre.
De skal ikke genere mit udsyn til bedene.