Saturday, April 18, 2009

Det er altså ikke fordi.....

....jeg ikke strikker mere, det gør jeg skam. Jeg hækler også, endda ret så meget, men jeg får det bare ikke lige smidt på bloggen i de her dage.

Solen har overtaget, solen og en masse herlige forårsarrangementer og så lige en uges feber. Påsken smuttede bare lige alt for hurtigt, en skøn tur til Malmø, et lille smut til Flensborg og så hurtigt hjem i haven.

Store børn i hjemmet hver weekend, mange flere end der burde være tilladt, men ganske underholdende alligevel til trods for de store mængder mad og drikke, som forsvinder fra mit køleskab. Gad vide hvornår de finder et andet herberg, så jeg kan holde fri en smule :O)

Ugerne der kommer bliver lige så spændende, som dem der forsvandt. Konfirmationer på stribe og masser af fødselsdag og andet godt venter derude. Dagen i dag har været helt min egen, der er blevet brugt penge til forkælelse, nyt tøj til fruen og en ny plæneklippersnor til herren (hø hø).

Hav en dejlig weekend :O)

4 comments:

Skribenten said...

Smil. tøj og plæneklippersnor hmm, ja der er forskel på glæderne, men tillykke med klunset.

Her i huset med tre teenagere må jeg også undre mig over hvor mængderne saf føde forsvinder hen, for de er ikke specielt store i str. De spiser som heste og nærmes uafbrudt.

Det er helt utroligt. Når de engang er flyttet, må vi da blive velhavende, med de penge vi så sparer. Specielt mælk og brød ryger hurtigere end vi kan nå at knipse med fingrene.

Nogle gange er det lidt belastende, for bedst som man tror man skal nyde et eller andet, så kan man godt tro om igen..

Derfor har vi nu et sted i soveværelset til de ting vi gerne lige selv vil smage. Alt skal jo ikke udryddes straks det er indkøbt..

Det forstår ungerne SLET ikke en dyt af.

Ve er underlige siger de. :-)

God weekend og god fornøjelse med alle forårsfesterne.

Venlig hilsen
Henriette
http://defemibyen.blogspot.com/

Annette said...

Ja, jeg undrer mig tilsvarende over den mængde mad der kan konsumeres uden videre...når vi engang bliver alene to, så må vi ha en formue i overskud hver uge...*G* men som du selv skriver, det er jo stadig en fornøjelse at have dem hjemme med liv og glade dage...

Tine said...

Kender flere, hvor børnene er flyttet hjemmefra, og de siger man bliver rig !
Jeg glæder mig :-)

Rigtig sød kjole du har købt.

Maret said...

Ganske normale tider i det hjemmet altså...
Men du vet, det blir ganske stille i huset når de unge flytter for godt. Og så glade vi blir når de kommer hjem med ektefeller, bikkjer og sutrete unger...

Ja verden er rar, og vi mammaer også..