Monday, January 5, 2009

Klar parat start...

Jeg er SÅ klar til nye projekter, der er købt garn, opskrifter og nye pinde, for der skal sættes i gang. Et nyt og dejligt strikkeår venter.

Jeg skal strikke Petit Garnite, som Sanne har designet. Jeg skal strikke en grå vest, som der var i den nye strikkebog, som Hendes Verden smed med bladet i dag og så skal jeg strikke Sylvi i mørkegrå uld. Der skal selvfølgelig også hækles i noget Noro, så der er også hentet nye forsyninger der. Alt står klar i små kurve, klar til start.....jeg glæder mig :O)

13 comments:

Sifka said...

Det kan jeg godt forstå, at du glæder dig til. Jeg ville gerne strikke Sylvi, også selvom det ville tage et stykke tid. Den er flot.

Fik jeg ønsket godt nytår?

Angelikas quilts and knits said...

Jeg maa se at faa fat i bladet. Den lyseroede poncho-tingest frister :-)

Karen (lindse) said...

wow hvor lækkert med projekter! Hvad for noget garn har du valgt til Sylvi? Lurer også på den..synes du opskriften ser svær ud?

Kludemutter said...

Holda da op, sikke nogle lækre ting du skal i gang med.
Bliver spændene at se dem ;D
God strikke lyst !!
Yt-

Anonymous said...

Det lyder da til vi snart skal have en strikkedag, med alt det du skal strikke ;O), siger jeg , som også har fyldt to do listen og købt opskrifter til den store guldmedalje- nu mangler garnet bare. :-) Hvornår skal vi til Herning?

Ulla V. said...

Masser af fantastiske opskrifter til det skønneste strik...

Hvis jeg var god til at strikke snoninger, var Sylvi bestemt også et valg jeg ville have foretaget. Den er da himmelsk og meget elegant.

Hvor lyder det bare hyggeligt med de små strikke-parate kurve...

Anne said...

Gode sager, du der har valgt, Hannemor, Granite skal også på pindene herhjemme, der må altid være mindst ét stykke babystrik i gang.

Sylvi er flot, og vil klæde dig forrygende!

Og strikkehæftet, ja det har jeg endnu til gode at bladre i, er der gode sager??

Tineke said...

Det er da en guf-liste af kommende projekter. Ja, den grå dims i Hendes Verden er sød, og Sylvi, respekt herfra, det er en større projekt, men flot, dét er den!

Tine said...

Det lyder som en imponerende masse ting du skal igang med.
Det er dejligt med sådan nogle planer.
God fornøjelse :-)

Anonymous said...

Det var da nogle vidunderlige ting du skal til at kaste dig ud i, dem glæder jeg mig til at se.
God strikkelyst.

Hanne ... said...

Go, go, go....glæder mig til at se især Sylvi, for den er for fed !

HANNE said...

Sifka, jeg tror den bliver spændende at strikke :O)
Angelika, den lyserøde ville klæde dig godt, håber du kan skaffe bladet, ellers send en mail :O)
Karen, jeg har forsøgt med flere strikkeprøver og fritidsgarnet vinder, både på strikkefasthed og fordi det ikke er for "tungt" et garn. det er fra Sandnes Garn og koster heller ikke en bondegård.
Opskriften ser meget udførlig ud, så bare kom i gang :O)
Hej Yt, godt nytår til dig :O)
Gitte, vi skal til at tage os sammen og få lavet nogle aftaler :O)
Ulla, jeg tror snoningerne i Sylvi er så sjove at strikke, at man glemmer man ikke er "god" til det :O)
Anne, der er en flot bolero og et par andre gode sager, men det er ikke rent guld :O)
Tineke, jeg håber jeg kommer igennem uden at kyle med strikketøjet :O)
Tine, januar er planernes måned...
Anne og Hanne, hvis jeg kommer i mål med Sylvi, så bliver i bombarderet med billeder :O)

Samtal från min trädgård said...

Jeg må hellere bede min käre mor om at köbe Hendes Verden, så jeg kan kigge på opskrifter, hvad skulle man göre uden alle blogge, hvor man får alle tips?