Monday, October 20, 2008

Oversættelse af forrige indlæg :O)

Her følger lige en tydeligere udgave af teksten i indbydelsen:

Strikk-inn
Sæt kryds i kalenderen lørdag den 8. november klokken 13.00 - 17.00 og pak din strikkekurv med noget godt.
Der er masser af plads og alle er velkomne.
Der serveres kaffe, te og kage, derfor koster det 30 kr. at deltage.
Har du lyst at være med, så læg en kommentar eller send en mail til:
hanne.laursen@silkeborg.dk
senest den 1. november.
Kørselsvejledning sendes til tilmeldte, men det kan godt afsløres, at det bliver i Skægkær ved Silkeborg. Er der stemning for det, kan der også arrangeres aftensmad og senere sluttidspunkt.....

15 comments:

Fríða said...

åh, Hanne! hvor ville jeg gerne komme! men, det må blive næste gang.
kh.fra Island
Frida

Anonymous said...

Pokkers da også med det arbejde :-)

Tora said...

Jeg har veldig, veldig lyst..!

Maret said...

Å, var bare veien ikke så lang...

Morsomt skjerf..

Anonymous said...

Det lyder godt godt hyggeligt, men der er for langt. Øv.
Duddelutte

Anonymous said...

måske man skulle overveje en tur til barndomens gade......Det lyder hyggeligt!

Anonymous said...

måske man skulle overveje en tur til barndomens gade......Det lyder hyggeligt!

HANNE said...

Jeg synes bare i skulle komme alle sammen alligevel, det kunne være så sjovt :O)

Anne said...

Jeg har heldigvis ikke langt, det er næsten lige henne om hjørnet, og jeg glæder mig :-=

Gitte said...

- Og du var hos Fandango i aften. Æv at jeg ikke kom - ville meget gerne have fortalt dig hvor flot dit tørklæde er!!!!!

HANNE said...

Tak Gitte, du må dukke op næste gang eller den 8. herude :O)

mette said...

Hejsa .... den tror jeg nok jeg er med på...skal lige checke med baglandet...vender tilbage

Gitte said...

Kære Hanne. Det har jeg også rigtig meget lyst til - men tror ikke jeg bliver alt for populær hjemme hvis jeg smutter.... Vi bliver 12 til spisning hjemme hos os d. 8. november om aftenen til en tidlig Mortens aften.

Hanne said...

Nøøj hvor lyder det bare hyggeligt.
Jeg har desværre noget "surprice" i støbeskeen til gemalen der runder et hjørne, og det vil jo ikke være "surprice" at madammen tager afsted til noget nørkleri.

HANNE said...

Djohanne, det kunne da lige passe :O)