Thursday, June 26, 2008

Landeplage

Denne her strikkes overalt i verden lige for tiden og er ved at blive lige så populær som Cobblestone trøjen . Jeg havde set den på Ravelry for lang tid siden, da hende her havde strikket den til sig selv. Måske fangede den ikke opmærksomheden så godt på grund af den lyserøde farve og de lidt for løse masker, hvorimod Pamelas udgave med tilhørende gratis opskrift, med det samme var et hit. Selvfølgelig er jeg også i gang med en FLS og selvfølgelig bliver der lavet om og sat mit eget personlige præg på den. Mit mønster bliver et bladmønster, som minder lidt om Birch eller Woodland og jeg strikker den i en tråd Petershead og en tråd Isager Alpaca.
Det er skønt at se andre folks udgaver og alle de små forskelle, som viser sig blandt de kreative rundt i blogland.....copycat?...no way :o)

8 comments:

Anonymous said...

glæder mig til at se et billede af den færdige model :-)

Jane said...

Jeg glæder mig til at se din udgave af FLS.
Og copycat.. nixenbixen, det er da bare personligt præg.

Anonymous said...

Åh, det bliver spændende Hanne, at se din præstation. Knuser herfra ;-)

Anne said...

Det bliver spændende at se, hvordan din bliver!
Garanteret rigtig super flot :-)

Gitte said...

Somme tider føles det som om der er en gruppe piger med "eget liv" her på bloggene. Det er lidt som i gamle dage hvor alle havde set det samme i fjernsynet (DR1)og kunne snakke om det dagen efter .... - På en god og hyggelig måde / der deles ;-)

Anonymous said...

Den er bare så flott, den jakken. Og alle som ser den får jo lyst til å strikke den selv. Meg inkludert!!

Anonymous said...

Åh, som jeg gleder meg til å se din Hanneversjon av FLS!
Jeg har også lyst til å lage denne, det klør ordentlig i fingrene her.

Så ønsker jeg deg noen herlige sommerdager fremover - det gjør godt for både kropp og sjel disse lyse sommerdagene. Stor strikkeklem fra meg :-)

Maret said...

Det der var jo en riktig flott landeplage....
Blir spennende å se den ferdig.

Ha en fin sommer...