Saturday, March 29, 2008

Cobblestone Light anden udgave

Tommy har været så heldig, at få en Cobblestone mere. Denne udgave er igen strikket i en tyndere Shetlandsuld på pind 3. Den første udgave havde det med at få ærmerne til at krybe op i armhulen....jeg er sikker på, at det er alle retrillerne, som kører mod hinanden. For at forhindre dette, har jeg strikket glat 7 cm længere op og derefter strikket yoke med riller og knaplukning.




Dette medvirker dog også til, at trøjen ikke har det runde bærestykke, som originalen, men et mere kantet bærestykke. Dette er dog ikke et problem, da Tommy er godt tilfreds med forskellige trøjer :)


15 comments:

Anonymous said...

Heldig - det må man sige at han er :-) Rigtig god farve denne udgave - meget flot.
Stine

Anonymous said...

Det er langt den pæneste Cobblestone, jeg har set!
God weekend :-)

Tora said...

Den er nydelig! Du er jammen en god hustru, håper han vet å sette pris på deg - men siden du får til tid å strikke så mye, så gjør han vel det ;-)

Igjen er jeg utrolig imponert over tempoet, det skal noen masker til for å lage en herregenser på pinne 3..! Modellen er god, garnet ser vakkert ut, fargen og. Når får vi så se mannen med pipen og sin Cobblestone a la Hanne?

God lørdagskveld, hilsen Tora.

Kludemutter said...

Jeg tilslutter mig Svit(Marianne).

HANNE said...

Tak Stine og Svit, nu er der også pause før han får flere.
Tora, jeg skal nok skyde et billede af ham næste gang han er i haven med striktrøje på :)

Jane said...

Den er dælme flot. Jeg er nok en af de få, der ikke lige har kunnet se det pæne i cobblestone, men den her udgave den er flot. Hatten af for dig Hanne.

Lea said...

Flot trøje, jeg kan godt forstå han er tilfreds.
Lea P.

Angelikas quilts and knits said...

Meget flot resultat :-)

Karen S, Lykkefanten said...

Din version er da helt vildt smuk. Han er en rigtig heldig mand ;-)

Dejlig farve også!

Kh Karen S

Anonymous said...

Den er bare så utrolig flott, den nye Cobblestone. Din mann er heldig!
Ps: Grattis med dagen som har vært....

Liselotte said...

Hvor er den blevet flot, Hanne :-)

HANNE said...

Tak for jeres fine kommentarer, det er skønt med positive mennesker :)

Lea said...

Så har han også noget at rive i.
:-))
Lea.

Anonymous said...

Har forært deg en liten Award i bloggen min ! Her er det jo så mye flott å hygge seg med !!!

HANNE said...

Ha ha, Lea..han kan lige vove på at gentage drengestregerne...