Tuesday, February 12, 2008

Cykelslangeskindstasker trin for trin

TRIN 1: skaf materialer

Materialeliste:
  • symaskine
  • teflon trykfod til symaskine
  • jeansnål 90
  • matchende sytråd
  • en rar cykelhandler, som vil forære dig lidt brugte cykelslangeskind, gerne med lapper og sjov tekst ( ca 3-4 slanger pr. taske)
  • metalfis (karabinhager, pressenningringe, lynlåse, nitter eller andet sjovt -kig i garagen eller hos det lokale byggemarked)
  • stof til foer (marimekko, bomuldsstof eller rød filt -brug hvad du har)
  • tålmodighed :)

Cykelslange er skidesvært at sy i, men en teflonfod gør underværker (kan købes hos symaskineforretninger til ca. 100 kr).

To be continued..........................

6 comments:

Tora said...

Takk! Jeg iler til butikken og venter i spenning på resten.. :-)

Anonymous said...

som i roningens verden " attention-go"...også jeg er klar :-)

Susanne said...

Åhh nej - skal jeg selv sy den :o) Nå, jeg må forbi cykelhandleren og se om han vil af med affaldet ! Kh Susanne

Mette H. said...

Mega sejt. Ryger ind på min to-do liste indtil tålmodigheden indfinder sig.

Susanne said...

Nu har jeg en kæmpesæk fra den lokale cykelhandler... hva' ska' jeg nu Hanne ? :o)
Knus
Susanne

HANNE said...

Susanne, jeg viser næste trin snart, men min cykelhandler har kommet til at forære de slanger væk, som han skulle tage fra til mig, så jeg må vente til der er nye forsyninger. Du skal vaske og tørre dem nu.