Saturday, December 1, 2007

Ugler

En tur til Århus...så skal man da lige tvinge ungerne ind i en garnbutik....

-jeg fik 3 minutter hos Inger i Volden, uretfærdigt, men sandt!!!

Jeg nåede at købe denne lille herlige kjole, som nok skal blive sjov at strikke.

Næste tur til Århus bliver uden garnhaderne...


Lidt nemmere gik det hos Panduro. Jeg skulle bruge stof til Tilda engle. Frederikke faldt for de små elge i træ, det samme gjorde moderen. Vi kom derfra med nogle gode tilbud og lidt julestads. I morgen tror jeg kasserne skal frem og så skal der jules i slow tempo, da vi stadig roder med Sidsels værelse.

7 comments:

Anne said...

De er altså så onde, at de ikke engang under deres gamle og opofrende mutti en kvarter i paradis!
Hils dem lige og sig Fy fra Tante Anne...

Uglekjolen har jeg lige set på Susannes blog, den ser så fin ud!
Lige som alt det andet småtte fra Design.Club!

Panduro må vist hellere besøges inden vi skal gå amok med limpistolen næste lørdag.

HANNE said...

De skulle have strikkepinde og andet husflid i julegave :)

Monstermønster said...

Takk for titten i din blgg, ramlet innom via en annen blogg som hadde deg på sin lenkeliste. Uglekjolen var nusselig, har helt forelsket meg i uglejakken, og ble glad for å se at det finnes en uglekjole!

Lise said...

Hej Hanne, godt at se dig tilbage på bloggen. 3 minutter, der er altså for lidt! Også jeg har invsteret i Panduros elge, som dine bare større. Jeg er vild med dem. De er bøvede på den helt rigtige måde. Smukke håndledsvarmere!

Anonymous said...

Åh, vi mandagspiger (os der ror sammen hver mandag!!) er ved at planlægge en tur til Århus (vil tage færgen fra Kalundenborg) så skal der besøges strikbutikker.
Panduro og elge skal vist besøges i Næstved en dags tid...elsker bøvede elge.

HANNE said...

Panduro er bestemt et besøg værd :)

strikkeforsker said...

Hmmm de skulle glemmes derhjemme næste gang, skulle de :-)
Endnu en sød design.club.dk babymodel.