Monday, June 18, 2007

Hemmelig kædemail strik???

Kunne man ikke lave noget sjov her i det danske blogland???? Noget, som ikke altid skal være amerikansk inspireret......Hvad med at lave et stykke strik, som starter med et mønster, som jeg f.eks. godt kan lide....så sender jeg bolden videre til en anden, som så fortsætter med et mønster som hun godt kan lide osv.
Man kunne få lavet de fedeste hippieklude på den måde og reglerne behøvede ikke at være så indviklede. Man kunne jo sige, at pindene skulle være 3.5 og maskeantallet deleligt med 12 + 1, så kan de fleste mønstre dækkes ind. Startfarven kunne bestemmes af den, som starter og næste kunne så bestemme næste farvenuance?
hvis man nu siger, at der skal melde sig 8-12 personer, som vil lave et mønster, så kunne folk bare hoppe med, hvis de havdelyst (også uden at levere mønstre).
Hvis i er med, så skriv en kommentar og så vil jeg senere starte det op og fortælle, hvordan man kan følge tråden fra blog til blog (har man ikke en blog, kan man jo blive gæsteblogger).

9 comments:

Annette said...

Lyder som en rigtig god ide....

LineMo said...

Det synes jeg lyder sjovt

Anne said...

Jeg vil da gerne strikke nogle rækker, bare jeg ikke er den første!!

Det gule hus said...

ja, det lyder som en sjov ide. jeg vil også gerne være med.

lifeondyssen said...

lyder som en sjov krea-ide .. jeg er fresh :o)

Sifka said...

Jeg vil gerne være med. God ide.

Anonymous said...

Hei på deg.
Her var det utolig morro å være. Alsidig er du også. Morro å kunne se inn i din hobby verden. Takker for meg Klem Hanne

Unknown said...

Skide god ide..
Jeg vil også rigtig gerne være med, men siger som Anne, bare jeg ikke er den første :-)

Pia said...

Hov - så det først lige nu :-) - jeg vil også gerne være med.

Mvh PiaT