Wednesday, June 13, 2007

En tur til Bauhaus og tilbage igen.

Det startede med en grill........Tommy havde fået griller og ville have en ny. Den gamle weber var ikke længere interessant og han havde kig på noget STØRRE....det skal lige siges, at Tommy køber grill, som han køber bil!!! I går kom han og kollegaen så prustende ind ad havedøren, bærende på en papkasse, som kan rumme hele familien!!!!!
Manden går så i gang med at skrue og samle og købe kød i lange baner (Predator 4)!!!
Konen kommer forbi og ser en stor revne i låget, hvilket lægger en dæmper på begejstringen......konen ringer til Bauhaus og venter i kø i en halv time, før hun kommer igennem.
Mand og kone kører dagen efter i Bauhaus og bytter låg og ender med at få ny stor kasse med grill med hjem!!!
Konen gider ikke grille nu!!!!
Manden står i regnvejr kl. ti om aftenen og samler ny grill i regnvejr!!!!
Resten af gammel grill skal sendes retur til Bauhaus!
Bauhaus er dumme.....



Heldigvis havde de også lidt planter derude og jeg fik en æblemynte og en pebermynte, som skal stå sammen med min krusemynte :-)

6 comments:

Sifka said...

Til en start læste jeg overskriften forkert: Bahamas i stedet for Bauhaus. Der er immervæk en smule forskel.

Nå pyt, grillhistorien var smadder underholdende - for mig især :))

Anne said...

Nå okay, nå jeg nu ved hvad for en bil Tommy har, så venter der vel ikke mindre end en 5 kvm. grill i haven på Viborgvej ;-)
Med alt hvad der bimler og bamler af udstyr!!

HANNE said...

Ja Bahamas, det kunne jeg godt tænke mig, men nu er alle pengene gået til grill!!!!
Anne, den er så stor, at der allerede går vandrehistorier om den :-)

Anne said...

Jeg er altså gode til at grille, både på de store og små af slagsen ;-)

lifeondyssen said...

Der sker altså et eller andet med de kære mænd når de kommer i Silvan Bauhaus eller hos bilforhandleren .. jo større jo bedre ;o)
Thjaa der sker nok det samme som når vi kommer ned i garnbutikken ;o)
Håber manden fik samlet grill og Bauhaus er blevet lidt sødere !!

HANNE said...

Mette, du har vist fat i noget der med garn og visse kvinder :)
Anne, du kan bare det pis.....os kvinder kan garanteret lave et måltid god mad på en sten, bare vi har en gryde og en tændstik :)