Tuesday, May 8, 2007

Nye havesko


Jeg har haft dem før og kan ikke undvære dem i haven. De skulle være lyserøde denne gang og de var på bud i Ikast :-) Jeg har både haft nogle kopier fra Kvickly, nogle dyre clox og nogle endnu dyrere holey-soles...jeg må ærligt indrømme, de er alle fede at gå i uden den store forskel. Disse clox gav jeg 100 kr for, hvilket er en meget passende pris for en gang pvc-fri sko!!
Når jeg nu var i nærheden af Herning, så var jeg lige forbi Stof og Stil og købe lidt broderet stof til en kjole og til et par harems-agtige bukser, som jeg kan bruge under mine slå om kjoler. jeg må vist snart afsætte et par dage til syning. Jeg har vist også lovet et par tasker væk....

1 comment:

Britta said...

Det er da et par YYYYYYNDIGE lige-ved-og-næsten-træsko du der har fået fingre (eller nærmere tæer) i ;-)