Wednesday, May 23, 2007

Alt for stille...



Skovtrolden er ikke hjemme i denne uge, hun er på farten igen. Denne gang på lejrskole i KBH. Hun skal på favoritstedet Christiania, i folketinget, på politigården, i Tivoli og ud på egen hånd.

Smsérne siger, at hun oplever en masse og trives hjemmefra, men det har jeg nu altid vist....denne trold har behov for, at synge til ildebrand!!

Aftenshowet i går havde også et sjovt indslag med en lyshåret pige i bevar Christiania-trøje, som hele tiden dukkede op bag Peter Kjær, småfnisende og vinkende...Hej Mor....ja der er vist kommet jyder til staden. Men sjov det er hun :-) Jeg skal også lige love for, at de gik til kagerne, som den fine konditor havde lavet i anledning af kagens dag...og der var slet ikke nogen stor kageelsker af en lillesøster, som var misundelig.

Der er stille herhjemme, ingen at ævle med og ingen at rydde op efter...Sidsel skynd dig hjem, vi savner dine skøre indfald :-)

7 comments:

Sifka said...

Dejligt med noget Christiania-opbakning og godt humør i den bedste sendetid.
Sød pige du har. Godt at hun nyder besøget her i 'min' by :-)

HANNE said...

Sifka, vi elsker Christiania for det hele :-)

Fríða said...

for en smuk pige du har der, Hanne! og ja, selvom de går én på nerverne savner man dem alligevel når de er væk, underligt!
kh.fra Island
Frida

Anne said...

Arj altså, vi ville da godt ha set hende hoppe der bag Peter Kær, pigerne ville ha' syntes det var cool!

Det er godt at hun hygger, og man må nok blive bedre til at nyde "stille-tiden" for pluselig en dag, der er de jo flyttet hjemmefra.
KH Anne

Tina Olsen said...

Hvor er det dejligt at høre du savner hende;-)) - jeg bliver jo helt varm om hjertet!!
Men jeg er sikker på hun nyder det til fulde herovre på sjælland;-))

Anonymous said...

For en yndig pige! Det er når man har det stille, man savner bråket........!

Britta said...

Jeg synes ligesom jeg kan se på billedet af hende, at hun er en med gang i. Hun stråler også om kap med solen, så jeg kan da godt forstå at du savner hende.
Du havde da så lidt styr på hende i går aftes ;-)