Tuesday, April 17, 2007

Nyt garn fra Garngalleriet

Birthe har fået nyt garn hjem i butikken, Scalloway hedder det og det er det blødeste lammeuld man kan tænke sig. Jeg strikker en sommerbluse, hvor bærestykket foran skal strikkes af SilkGarden i en passende farve. Der skal være bindebånd og rib på ryggen.
Hvis den bliver god, har jeg købt garnet i en stærk turkis også, så kan det være at nogle af småfolkene i familien, skal have noget strik.
I dag skal vi have besøg i klubben af 3. klasserne, det bliver spændende at se, hvad de er for nogle banditter. Vi plejer at have dem jævnligt her i foråret, så de kan vænne sig til stedet og til dem, som kommer der til dagligt. Vejret tegner lyst, selv om de har lovet noget andet :-)

3 comments:

Githa said...

Hej Hanne

Det ser lækkert ud det garn.
Synd man ikke kan se en farveskale på hendes hjemmeside - eller godt for mig måske :-)

Glæder mig til at se dit færdige arbejde.

Kh Githa

@afjo72 said...

Hei! Det var et nydelig garn, det ser virkelig lekkert ut!

Koselige turbilder i forrige innlegget ditt også. Jeg var på tur i skogen på lørdag og møtte også en frosk....uæh!... Den hadde heller ikke krone på! :o))

Ønsker deg en riktig fin onsdag!

Anonymous said...

For et nydelig garn du har. Det ser riktig blødt og godt ut. Gleder meg til du viser frem det du lager.
PST: Håper hunden er frisk nå?