Thursday, April 26, 2007

Hvem sagde lyserødt???

Indkøbene fra i går viser en tendens, som er lidt ulig mig! De peger i retning af noget lyserødt/pink. Jeg er normalt ovre i noget lime og brune og turkise farver, men ikke i går. Måske skyldes det foråret?
Disse lys og servietter, regner jeg med skal gå til en hørdug og nogle pink glasvaser. Måske kommer der nogle limefarvede indslag også, men det skal lige diskuteres med Frede. Jeg kunne godt tænke mig noget Frida Kahlo agtigt med knald på, til festbordet :-)



Dette lyserøde menageri, er mest for sjov. Jeg var forbi Lyngbygade, inde i den lille blomsterbutik (sig det ikke til min mor, men jeg besøger også andre blomsterbutikker), som ejes af min barndomsveninde. Hun havde nogle skønne sæber og vaskemidler og så denne her fine flaske med strygevand. Jeg har før haft strygevand, men med en noget syntetisk duft (købt i Schlecker). Denne her dufter af lavendler og kan bruges til lidt af hvert.
Silkebåndet skal Frede have om halsen med en lille medaljon. Hun skal nemlig være Charleston-girl til sin fest.



Stoffer....Ja, dem er jeg med på!
Fra venstre ses her en stof, som skal omdannes til en fin tynd tunika i Vintage-stil. Den lyserøde ved siden af, bliver til underkjolen. Dernæst en blød stof til en sommerkjole a la Odd Molly ting, set i Viborg. Til sidst, men ikke mindst en stof til ny taske.....Kan senere ses på denne blog, hvis det lykkedes mig at sælge manden eller hans oprydningstrang!!!




4 comments:

Anonymous said...

Heisann! Her var det flotte farger i dag, rosa!
Joda, jeg så din kommentar om adrs til sommerhus i DK. Men akurat da, hadde min mann også funnet noen nye, og vi har sommerferien i boks allerede!!!!!
Vi skal være en uke i Lønstrup i et luxus sommerhus m pool. det er en søt og herlig by vi har besøkt mange ganger, men ikke bodd i.

Uken etter drar vi til Fyn, på øya ÆRØ og skal bo der i et romantisk murhus like ved sjøen.
Vi tror det blir spennende å dele opp ferien og være på 2 forskjellige steder i DK.

Dimn manns ryddelyst må gjerne smitte over på min mann.....han vil ikke gjøre så mye rundt huset, og det vil heller ikke jeg! :)

Anne said...

Uhm, Durance de laver lækre produkter, jeg snupper også ind imellem lidt med hjem fra Forglemmigej!

Stofferne er skønne, mon ikke snart jeg kan få lidt støttepædagog til symaskine-føring?

HANNE said...

Anne, der er mange dage i maj, hvor jeg har fri og så skal der syes....

Anonymous said...

øj, hvor lækre stoffer!
Ja lyserødt og pink- det giver altså noget til livsglæden!
Du sprudler!