Sunday, March 18, 2007

Mor og Helmig

Jeg var forbi min mor i dag og hvad finder jeg på spisebordet?....en billet til Thomas Helmig!!!!!
Så har hun liiige været til koncert og skabt sig åndsvag uden at tage mig med!!!! Det er en husker, mor!
Konen sad selvfølgelig bare og grinte fjoget af mig og fortalte om, hvor lækker og god han var, den kære Thomas. Jaja, næste gang, siger jeg bare, så kommer hun ikke afsted alene.
Weekenden er gået med at male færdig i stuen, falde ned ad trappen med en malerrulle i hånden, tørre maling op og ømme sig, lave mad, vaske tøj og være lektiehjælp. Og så har jeg fået krøller (som lige skal tage en slapper, før de bliver slået ud), hentet vin til min kommende fødselsdag og inviteret de nærmeste rødder. Nu mangler jeg vist bare, at finde på en passende menu. Desserten skal helt sikkert komme inde fra Okkels (italiensk isbutik i Nygade), som har åbent igen.

No comments: