Thursday, March 1, 2007

Høsten fra i går

Tournèen til de århusianske garnbutikker, endte med disse indkøb.
Noro Silk, Rowan felted tweed, Alpaca i to nuancer, Højlandsgarn og en tweedagtig ting fra Debbie Bliss. 350 gram, som skal mikses med 350 gram rester til en STRIBET sweater til mig selv. Jeg må erkende, at jeg var en smule skuffet. Jeg havde forventet et garnorgie i Århus, men der var stort set ikke mere end de har i Silkeborg og omegn.....Næh, så hellere Garngalleriet. Det positive er, at Sys Fredens er utrolig behjælpelig og fortæller gerne en masse om hendes ideer og tips. Hun er i gang med flere nye bøger, blandt andet en med børnetrøjer. Inde hos Ingers var der også en god betjening, men hos Isager var de lidt overfladiske...det kunne selvfølgelig være ekspedienten, som havde en sur dag! Så var jeg inde hos en lidt "underlig" butik, som jeg tit havde kørt forbi, men aldrig stoppet ved på grund af P-forholdene. -Anita garn, der lugtede mærkeligt og hun var ikke særlig kundeminded, nærmere typen som var lidt TRÆLS. Nåh, man skal tale pænt om andre, men nu ved jeg, hvor jeg fremover gider gå ind igen :-)

No comments: