Wednesday, February 21, 2007

Yarnplay er kommet






Så er den her endelig, bogen med trøjen Poppy, som jeg har ventet på. Yarnplay hedder den og den er lavet/skrevet af Lisa Shobhana Mason. Den skal jeg hygge med i aften og måske begynde på, jeg har jo købt garnet for længe siden.






Jeg har valgt lilla nuancer til min Poppy, men jeg er lidt i tvivl om striberne, måske skal jeg nøjes med, at lave dem i Noroèn, så den ikke bliver for "urolig" i farverne. Ærmerne strikkes i Noro Silk Garden og bullen i alpaca og silketweed.

Det er meningen, at man skal bruge sine rester til denne trøje. Mange af modellerne i bogen er lavet ud fra det princip, så måske der var mange "garnhamstere" derude, som kunne få glæde af bogen.

Poppy

1 comment:

Anne said...

Jeg er da vist også nødt til at strikke en Poppy, den er virkelig cool!
Men hvornår er Noro ikke det?!