Sunday, February 25, 2007




Så er min Snowdrop færdig. Det blev til en kjole ting med hulmønsteret gentaget to gange forneden. Snøren er taget ud igen, da den er bedre med et bælte. Den næste bliver i kort udgave og lidt smallere. Jeg vil lave en i en lidt syrlig grøn, hvis garnet er til at finde.


Jeg var inde på biblioteket til strikkecafe. Det var hyggeligt og rart at vide, at Silkeborg også har en samling strikkeglade -og dygtige damer, som vil hinanden. -Godt initiativ.


Jeg har fundet en gammel børnetrøje, som ALDRIG har rørt en barnekrop...Nu bliver den slagtet, og jeg strikker ikke til de to teenagere igen, før de tigger og ligger på knæ, -det kommer nok ikke til at ske, medmindre der kommer flere striktrøjer med dødningehoveder og lignende på! Den er strikket i silketweed og kan sikkert gøre gavn i en anden trøje.

No comments: